5/4/2023

Brändikokemukset vuonna 2023

Oletko tullut ajatelleeksi, että brändisi ei enää kilpaile ainoastaan kilpailijoittesi kanssa, vaan asiakkaasi viimeisen parhaan kokemuksen kanssa? Oletko jo miettinyt, kuinka brändisi vastaa kuluttajakäyttäytymisen muutoksiin vuonna 2023?

Brändikokemusten polulla matka aloitetaan kuluttajien yleisen kiinnostuksen herättämisellä. Siitä jatketaan moniaistillisilla ja mieleenjäävän muistijäljen luovilla kokemuksilla, jotka tekevät brändistä elämyksen. Brändikokemuksen lopullisena tavoitteena ja huipennuksena on asiakkaan pysyvä brändiuskollisuus. 

Jotta kuluttaja saadaan kiinnostumaan brändistä ja pysymään asiakkaana myös jatkossa, on oleellista tunnistaa tulevat trendit ja hypätä niiden kyytiin ennemmin ajoissa kuin myöhässä.

Olemme perehtyneet brändikokemusten trendeihin ja jaamme nyt löydöksemme ja näkemyksemme kattavassa paketissa. Klikkaa tästä ja lataa katsaus itsellesi.

LIWLIG Group vahvistaa asemaansa Ruotsissa hankkimalla PS Occasion AB:n

27/11/2024

Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto, suomalaislähtöinen LIWLIG Group, on ilmoittanut hankkineensa ruotsalaisen PS Occasion AB:n. Yritys on äskettäin valittu Vuoden toimistoksi 2024 Ruotsissa.

Pitkä peli-Vierailu terapialeirillä Ukrainassa

20/11/2024

2024 Pitkästä Pelistä kerätyillä varoilla tuimme ukrainalaisen NGO Volunteer Hundred -organisaation järjestämää mielenterveyteen keskittynyttä leiriä. Terapialeiri järjestettiin perheille, jotka ovat menettäneet läheisiään hyökkäyssodan aikana.

TAPAUS muuttaa nimensä osana Pohjoismaista brändiuudistusta: uusi nimi on LIWLIG

7/11/2024

Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto TAPAUS muuttaa nimensä osana brändiuudistusta. Yhtiön nimi on jatkossa LIWLIG.

Meeting Design - Turning Moments into Momentum

24/9/2024

Kuinka lisätä tapahtumien ja brändikokemusten vaikuttavuutta? Tämän kysymyksen äärellä olemme viettäneet aikaa viime aikoina. Meeting Designer Hans Karlsson kirjasi ajatuksiaan artikkelissaan.

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI

YHTEYSHENKILÖT