

Tietoevry vahvistaa ajatusjohtajuuttaan Slush 2022 -tapahtumassa pääkumppanina
- Finland
- International
- Exhibitions & Spaces
Tietoevry palasi vuonna 2022 Slush-tapahtumaan pääkumppanina, esitelleen ajatusjohtajuuttaan, kestäviä käytäntöjään ja merkityksellisiä teknologiaratkaisujaan.
Tietoevryn osallistuminen Slush 2022 -tapahtumaan pääkumppanina vahvisti yrityksen asemaa ajatusjohtajana, samalla vahvistaen brändi-identiteettiä ja houkutellen tulevaisuuden lahjakkuuksia ja päätöksentekijöitä.
Tietoevryn tavoitteet olivat ajatusjohtajuuden vahvistaminen, brändi-identiteetin vahvistaminen sekä hyödyllisten kontaktien saaminen paitsi tulevaisuuden talenteista kuin olemassa olevista asiakassuhteista. Samalla Tietoevry esitteli kestäviä käytäntöjä ja merkityksellisiä teknologiaratkaisuja.


Tietoevry kiteytti pääsanomakseen "Vastuulliset valinnat, eettinen teknologia ja ihmiskeskeiset ratkaisut" ja esitteli sanoman mukaista sisältöä ja menestystarinoita kuudella demo-pisteellä. 80m2 osasto sijaitsi lähellä päälavaa, tehden näin vaikutuksen läheltä sekä kaukaa. Osaston suunnittelussa huomioitiin fyysisen rakenteen elementtien uudelleenkäyttö tulevissa tapahtumissa ja työntekijöiden palkkaaminen Startup Refugees -organisaation kautta.
Tietoevryn osasto toi selkeästi esiin yrityksen päivitettyä visuaalista brändiä Slushin tummanpuhuvassa ja laser-valaistussa maailmassa. Osallistujat pääsivät nauttimaan demoista, kyselyistä, valokuvaseinästä sekä baaritiskistä, joka toimi kohtaamispaikkana ja jonka menu muuttui illan aikana drinkki- ja hattaratarjoiluksi. Tietoevry vahvisti ajatusjohtajuuttaan ja brändi-identiteettiään vuoden 2022 Slush-tapahtumassa. Tietoevry onnistui houkuttelemaan potentiaalisia tulevaisuuden lahjakkuuksia ja luomaan uusia kontakteja olemassa olevien asiakkaidensa kanssa. He saivat myös suoria rekrytointikontakteja. Tietoevryn sosiaalisesti merkitykselliset caset tulivat esille demojen kautta. Osaston fyysisiä elementtejä pystyttiin hyödyntämään myös uudelleen Tietoevryn tulevissa tapahtumissa, osaston uudelleenkäyttöaste oli 71,43%. Iltaosuus oli myös suuri menestys, ja osallistujat mainitsivat sen sosiaalisessa mediassa pimeästi hehkuvien juomien, pumpulikarkkien ja glitter-taidepajan ansiosta."
Projektitiimi: Asiakkuusjohtaja: Reetta Sinervo Suunnittelu: Reija Forss, Otto Paitsola, Rasmus Juusola Tuotanto: Matti Koukka, Noora Mahlamäki, Helena Riikonen, Soile Niinikoski
CONTACT US
Hannu Huttunen
hannu.huttunen@liwlig.fi