Plunder Pirates -pelin julkaisutapahtuma kohtaa suuren vastoinkäymisen, mutta voittaa sen ainutlaatuisella ratkaisullaan, jättäen pysyvän vaikutuksen osallistujiin ja brändiin.
- Finland
- International
- Brand Experience
- Influencer & Media Events
Rovion tavoitteena oli luoda unohtumaton pelin julkaisutapahtuma laivan tiloissa. Kun alkuperäinen laiva osoittautui käyttökelvottomaksi, haasteena oli löytää sopiva vaihtoehto ja sopeuttaa suunnitelmat tilanteeseen.
Onnekkaan sattuman ansiosta tiimi löysi El Galeón Andalucían, upean replikan 1600-luvun espanjalaisesta sotalaivasta, joka oli saatavilla rajoitetun ajan. Nopeiden muutosten avulla brändiä ja suunnitelmia sopeutettiin laivan olosuhteisiin, ja tapahtuma järjestettiin menestyksekkäästi laivalla, muuttaen vastoinkäymisen voitoksi.
Vieraat saivat unohtumattoman illan historiallisella El Galeón Andalucía -laivalla, uppoutuen Plunder Pirates -pelin julkaisujuhlan tunnelmaan. Tapahtuma herätti suurta huomiota ja synnytti kuhinaa osallistujien keskuudessa.


Tulos/Vaikutus
- Onnistunut pelin julkaisu: Plunder Pirates sai merkittävää näkyvyyttä ja positiivista vastaanottoa. - Suuri kysyntä: Tapahtuma keräsi laajaa mediakattavuutta ja siitä tuli kaikkein halutuin perjantai-illan juhla. - Poikkeuksellinen osallistujamäärä: Noin 400 vierasta osallistui tapahtumaan, jonka ulkopuolella oli jatkuva 20 metrin jono.

Projektitiimi: Projektijohtaja: Timo Aalto Vastaava tuottaja: Antti Kihlström
CONTACT US
HANNU HUTTUNEN
hannu.huttunen@liwlig.fi