liwlig-tapaus-case-brand_experiences-red-bull-unforeseen-2022-1 liwlig-tapaus-case-brand_experiences-red-bull-unforeseen-2022-1

Kutsuimme festarikävijät salaiseen maailmaan

  • Finland
  • Brand Experience

Red Bullin tavoitteena oli luoda unohtumaton salainen maailma kolmipäiväiselle Tikkurila-festivaalille, herättää kiinnostusta paikan päällä ja sosiaalisessa mediassa sekä kasvattaa myyntiä musiikkifestivaalin aikana. Haasteena oli yllättää ja viihdyttää festivaalikävijöitä samalla luoden kiinnostusta Red Bullia kohtaan.

Houkuttelemalla festivaalikävijät, jotka ostivat Red Bull -juoman, vihjeillä salaisesta sisäänkäynnistä, Red Bull Unforeseen kuljetti heidät maailmaan, joka oli täysin erilainen kuin festivaalin muu osa. Karnevaali ammensi vaikutteita sirkusten ja huvipuistojen tunnelmista: akrobaattiesityksiä, ennustamista, mahdollisuus kokeilla Grab the Bull by the Horns -laitetta ja jopa vuoristorata-simulaattoria tarjottiin popcornin tuoksun keskellä. Suosittu klassinen narunvedonlyöntipeli oli erityisen suosittu, ja palkintoina oli pehmoleluja, banaaneja tai käytännöllisiä sadevaatteita.

Tikkurila-festivaalin osallistujat ihastuivat immersiiviseen Red Bull Unforeseen -karnevaaliin, uppoutuivat lumoavaan tunnelmaan ja loivat arvokkaita muistoja lapsuuden huvipuistokokemuksia muistuttavista hetkistä. Red Bullin yhdistäminen nostalgiseen tunnelmaan oli odottamaton ilo, joka täydellisesti ilmensi Unforeseenin olemusta.

undefined
undefined

Tulokset/Vaikutus

- Herätti kuhinaa ja lisäsi osallistumista: Red Bull Unforeseenin salainen maailma herätti uteliaisuutta festivaalikävijöissä, mikä johti vilkkaaseen keskusteluun sekä tapahtumapaikalla että sosiaalisessa mediassa. - Parantunut brändielämys: Yhdistämällä Liwligin luovat asiantuntijat ja mielikuvitus tuottajien kokemukseen, Red Bull Unforeseen tarjosi suuren mittakaavan brändielämyksen, joka resonoi vahvasti festivaalikävijöiden kanssa. - Suora palaute vierailta: Festivaalikävijät ilmaisivat innostuksensa ja arvostuksensa Red Bull Unforeseenin herättämistä lämpimistä ja nostalgisista muistoista, mikä loi vahvan tunteellisen yhteyden brändiin.

Projektitiimi: Projektijohtaja: Maija Ikonen Suunnittelu: Reija Forss Vastaava tuottaja: Krista Snabb Tuottaja: Milka Rantamäki Tuotantokoordinaattori: Ida Taug

CONTACT US

Maija Ikonen

maija.ikonen@liwlig.fi