Nesteen vuosittainen yhtiökokous ylittää tavoitteet ja jättää pysyvän vaikutuksen osallistujiin ja yrityksen maineeseen.
- Annual General Meetings
- Finland
- International
- Influencer & Media Events
Nesteen tavoitteena oli luoda tyylikäs ja elämyksellinen vuosittainen yhtiökokous, joka osoittaa arvostusta osakkeenomistajille. Haasteena oli suunnitella skaalautuva tapahtumasuunnitelma, joka sopeutuu vaihtelevaan osallistujamäärään ja luo ylpeyden tunnetta omistajuudesta.
Tapahtumasuunnitelma mahdollisti joustavuuden ja huomioi erilaiset tilannekuvat kaikkien osakkeenomistajien osallistumisen varmistamiseksi. Visuaaliset elementit ja esitysteknologia heijastivat Nesteen tulevaisuuteen suuntautunutta asennetta. Yli 80 neliömetrin kokoisella näytöllä oli keskeinen rooli vaikuttavien kokemusten luomisessa ja Nesteen brändin esille tuomisessa. Lisäksi demoalue tarjosi osakkeenomistajille mahdollisuuden kokea yrityksen uusimmat kehitykset käytännössä
Nesteen vuosittainen yhtiökokous tarjosi visuaalista iloa, iloista ilmapiiriä ja edistyksellisyyden tunnetta. Toimitusjohtaja Matti Lievonen piti merkittävän puheen, joka resonoi yleisön kanssa, osoittaen strategista ajattelua ja aitoa yhteyttä.
Tulos/vaikutus
- Nesteen brändin näkyvä esilläolo, joka viestii edistyksellisyyttä. - Suora vuorovaikutus osakkeenomistajien kanssa kasvokkaisessa vuorovaikutuksessa. - Puheet ja esitykset vahvistivat Nesteen Corporationin tulevaisuuteen suuntautunutta visiota ja jättivät pysyvän vaikutuksen osallistujiin.
Projektitiimi: Projektijohtaja: Hannu Huttunen Vastaava tuottaja: Janne Hakkarainen Tuotantokoordinaattorit: Mikko Suomi, Max Laitinen
CONTACT US
HANNU HUTTUNEN
hannu.huttunen@liwlig.fi