

Ekologinen kesäolohuone
- Finland
- Brand Experience
Tavoitteena oli esitellä Love Beauty and Planetin sitoutumista vastuulliseen tuotantoon ja hiilijalanjäljen pienentämiseen luomalla immersiivinen ja kestävä kokemus. Haasteena oli luoda hiilidioksidineutraali kohtaamispaikka, joka olisi linjassa brändin arvojen kanssa.
LIWLIG suunnitteli kesäolohuoneen festivaalin nurmikolle puiden alle, hyödyntäen olemassa olevaa luonnollista ympäristöä rakentamisen sijaan. Kierrätetyt koristeet ja materiaalit, kuten lounge-tuolit Helsingin Kierrätyskeskuksesta, muunneltiin uudelleen käytettäväksi ja minimointiin keinotekoisten rakenteiden tarvetta. Näin luotiin ekologisia arvoja heijastava kokemusolohuone pienellä hiilijalanjäljellä.

Osallistujat nauttivat puutarhamaisesta keitaasta, joka tarjosi ympäristöystävällisiä elementtejä, vuorovaikutteisia asennuksia ja jaetun vaikuttajien brunssin Unileverille ja Basso Radiolle. Kauniisti järjestetty vegaaninen brunssi täydensi kokonaiskokemusta.

Tulos/Vaikutus
- Lisääntynyt tietoisuus Love Beauty and Planetin kestävistä käytännöistä - Lisääntynyt sitoutuminen ja positiivinen brändimielikuva festivaaliosallistujien keskuudessa - Kannustanut keskusteluja ekologisesta elämäntavasta ja vastuullisesta kuluttamisesta

Projektitiimi: Asiakkuusjohtaja: Reetta Sinervo Suunnittelu: Maria Kiiski Tuotanto: Elli Vähärautio
CONTACT US
Reetta Lehtinen
reetta.lehtinen@liwlig.fi