

HEL of an Airport ansaitsee asenteensa veroisen osaston. Siitä tehtiin ylpeä ja särmikäs sekä sujuva, avoin ja ystävällinen – mutta ennen kaikkea erityisen suomalainen.
- Finland
- Brand Experience
- Exhibitions & Spaces
Finavian tavoitteena oli erottua kilpailijoista matkakohteena ja lentokenttänä World Routes -näyttelyssä. Haasteena oli luoda osasto, joka ilmentää suomalaisuutta, tarjoaa sujuvan ja mukavan kokemuksen sekä esittelee Helsinki-Vantaan tulevaisuuden suunnitelmia.


Osastolla oli massiivinen kaareva LED-näyttö, joka toimi ikkunana suomalaisiin maisemiin, esittäen upeita näkymiä. Suomalainen suunnittelu, maut ja immersiiviset äänimaisemat tarjosivat vierailijoille aistillisen kokemuksen. VR-lasit mahdollistivat tutustumisen Helsinki-Vantaan tulevaisuuden suunnitelmiin, vahvistaen Finavian roolia luotettavana ja houkuttelevana yhteistyökumppanina.
Osaston avoin ja kutsuva "kioskityylinen" suunnittelu tarjosi sujuvan ja upean vierailijakokemuksen. Näyttävät videomaisemat LED-näytöllä loivat hämmästyttävän ilmapiirin, jossa vierailijat saivat uppoutua Suomen neljään vuodenaikaan.


Tulos/Vaikutus
- Osasto herätti merkittävää huomiota ja sai paljon kiitosta, jättäen vieraat vakuuttuneiksi. - Finavia vahvisti asemaansa edelläkävijänä ja luotettavana kumppanina, esitellen tulevaisuuden suunnitelmiaan. - Kutsuva suunnittelu korosti Finavian arvoja ja houkuttelevuutta.
"Osasto sai paljon huomiota ja kiitosta. Arvaan, että näemme vastaavanlaisia osastoja ensi vuoden näyttelyssä", kommentoi Anna Tuomi, Finavian markkinointipäällikkö.
Projektitiimi: Projektijohto: Hannu Huttunen Tuotanto: Noora Mahlamäki Suunnittelu: Petri Rantonen
CONTACT US
Hannu Huttunen
hannu.huttunen@liwlig.fi