liwlig-tapaus-case-exhibitions_and_spaces-finavia-world-routes-barcelona-2017-1 liwlig-tapaus-case-exhibitions_and_spaces-finavia-world-routes-barcelona-2017-1

HEL of an Airport ansaitsee asenteensa veroisen osaston. Siitä tehtiin ylpeä ja särmikäs sekä sujuva, avoin ja ystävällinen – mutta ennen kaikkea erityisen suomalainen.

  • Finland
  • Brand Experience
  • Exhibitions & Spaces

Finavian tavoitteena oli erottua kilpailijoista matkakohteena ja lentokenttänä World Routes -näyttelyssä. Haasteena oli luoda osasto, joka ilmentää suomalaisuutta, tarjoaa sujuvan ja mukavan kokemuksen sekä esittelee Helsinki-Vantaan tulevaisuuden suunnitelmia.

Osastolla oli massiivinen kaareva LED-näyttö, joka toimi ikkunana suomalaisiin maisemiin, esittäen upeita näkymiä. Suomalainen suunnittelu, maut ja immersiiviset äänimaisemat tarjosivat vierailijoille aistillisen kokemuksen. VR-lasit mahdollistivat tutustumisen Helsinki-Vantaan tulevaisuuden suunnitelmiin, vahvistaen Finavian roolia luotettavana ja houkuttelevana yhteistyökumppanina.

Osaston avoin ja kutsuva "kioskityylinen" suunnittelu tarjosi sujuvan ja upean vierailijakokemuksen. Näyttävät videomaisemat LED-näytöllä loivat hämmästyttävän ilmapiirin, jossa vierailijat saivat uppoutua Suomen neljään vuodenaikaan.

undefined
undefined

Tulos/Vaikutus

- Osasto herätti merkittävää huomiota ja sai paljon kiitosta, jättäen vieraat vakuuttuneiksi. - Finavia vahvisti asemaansa edelläkävijänä ja luotettavana kumppanina, esitellen tulevaisuuden suunnitelmiaan. - Kutsuva suunnittelu korosti Finavian arvoja ja houkuttelevuutta.

"Osasto sai paljon huomiota ja kiitosta. Arvaan, että näemme vastaavanlaisia osastoja ensi vuoden näyttelyssä", kommentoi Anna Tuomi, Finavian markkinointipäällikkö.

Projektitiimi: Projektijohto: Hannu Huttunen Tuotanto: Noora Mahlamäki Suunnittelu: Petri Rantonen

CONTACT US

Hannu Huttunen

hannu.huttunen@liwlig.fi