

Valtran virtuaalinen näyttelytila toi uuden traktorimalliston maailmanlaajuiselle yleisölle
- Finland
- International
- Brand Experience
- Corporate Events
- Virtual Event
Valtra, yritys joka tunnetaan tuhansien ihmisten live-lanseeraustapahtumista, joutui uuden haasteen eteen, kun globaali pandemia esti suuret yleisötapahtumat. Uuden traktorimalliston lanseeraus oli kuitenkin edessä ja Valtran oli löydettävä keino, miten he voisivat esitellä tuotteitaan virtuaalisesti ja tavoittaa globaalin yleisön.
Valtra lanseerasi uuden traktorimalliston pandemian aikana ja kohtasi haasteen. He loivat ratkaisun luomalla virtuaalisen näyttelytilan, joka tarjosi osallistujille mahdollisuuden tutkia ja kokea uusia traktoreita, vuorovaikutuksellisen kanssakäymisen Valtran edustajien kanssa, sekä tilaisuuden esittää kysymyksiä reaaliaikaisesti chat- ja Q&A-sessioissa.

Valtra loi virtuaalisen näyttelytilan, tarjoten alustan uuden G-sarjan traktorin esittelemiseen globaalille yleisölle.
Virtuaalinen näyttelytila tarjosi immersiivisen kokemuksen osallistujille, jolloin he voivat tutkia ja kokea uudet traktorit kuin fyysisessä näyttelytilassa. Virtuaalinen näyttelytila tarjosi myös ainutlaatuisen mahdollisuuden osallistujille vuorovaikutukseen Valtran edustajien kanssa ja esittää kysymyksiä reaaliaikaisesti chat- ja Q&A-sessioissa. Tutustu tapahtumaan ja virtuaaliseen showroomiin oheisesta videosta
Valtran virtuaalinen näyttelytila, joka tavoitti yli 14 000 ihmistä yhdeksällä eri kielellä tarjosi onnistuneen ratkaisun uuden tuotelinjan lanseeraukseen globaalin pandemian aikana, näin samalla asettaen uuden standardin tuleville tuotelanseerauksille.

Projektitiimi: Asiakkuusjohtaja: Minna Vilkko Vastaava tuottaja: Taru Suokas Tuotanto: Linda Ahonen, Annina Huovila, Ella Matula Suunnittelu: Arttu Kallio 3D-suunnittelu: Petri Rantonen Graafinen suunnittelu: Sanna Lukkarila, Jomi Kyllönen
CONTACT US
Hannu Huttunen
hannu.huttunen@liwlig.fi