

Veimme tuotteet aktiivisten ihmisten luo
- Finland
- Brand Experience
Arlan tavoitteena oli astua kilpaillulle proteiinijuomamarkkinalle ja luoda tunnettuutta uudelle brändilleen, vaikka Arla tunnetaankin pääasiassa maitotuotemerkkinä. Haasteena oli sitouttaa kohdeyleisö ja muuttaa heidän mielikuviaan tarjoamalla maisteluelämys Arla Protein Refresh -tuotteelle.


Arla Protein Refresh Kesäkiertue kohdistui aktiivisiin ihmisiin, jotka omaksuvat aktiivisen elämäntyylin. Sarja markkinointitapahtumia festivaalikaupungeissa ja urheilutapahtumissa toivat tuotteen kohdeyleisön saataville, näin luoden jännitystä ja uteliaisuutta. Kesäkiertueella tarjottiin räätälöityjä markkinointitoimenpiteitä eri kokoisissa tapahtumissa, mukaan lukien kaupunkeihin tuotetut näyttävät teltat ja kiertuebussi sekä liikkuvat yksiköt strategisesti sijoitettuna esimerkiksi Malminkartanon kuntoportaisiin. Tavoitteena oli yllättää ja sitouttaa aktiiviset kuluttajat.

Tulokset/Vaikutus
- Jaoimme 25 730 Arla Protein Refresh -tuoteperheen tuotetta, näin tavoittaen suuren määrän kuluttajia. - Saimme paljon positiivista palautetta, mukaan lukien kommentteja kuten "Loistava uusi lisäys energiajuomamarkkinoille," "Upea piristys," sekä tiedusteluja tuotteen saatavuudesta kaupoissa.


Projektitiimi: Projektijohto: Mika Roiha Suunnittelu: Reija Forss Vastaava tuottaja: Ida Kielinen Tuottaja: Maria Sorvali Tuotantokoordinaattori: Miina Heinonen
CONTACT US
Mika Roiha
mika.roiha@liwlig.fi