LIWLIG ja Airbus ylittivät yhdessä odotukset vaikuttavalla messuosastollaan Critical Communications World -tapahtumassa Berliinissä
- Finland
- Exhibitions & Spaces
Airbusin innovatiivinen messuosaston suunnittelu ihastutti vierailijoita Critical Communications World 2018 -tapahtumassa. Airbus otti riskejä luomalla kolme pienempää osastoa ja hajautetun asettelun sekä uuden Apps Ecosystem -osaston, joka keräsi paljon huomiota ja kehuja.
Airbus halusi luoda messuosaston, joka erottuisi joukosta ja houkuttelisi vierailijoita auttaen myyntitiimiä saavuttamaan liidejä ja esittelemään yrityksen innovaatioita. Haasteena oli rikkoa messuosaston suunnittelun rajoja ja ottaa riskejä luomalla jotain todella ainutlaatuista.
LIWLIG ja Airbus loivat yhdessä inspiroivan ja energisen messuosaston, haastaen perinteisiä lähestymistapoja ja lisäämällä yhtälöön uuden Apps Ecosystem -osaston. Tuloksena oli visuaalisesti vaikuttava messuosasto, joka keräsi paljon huomiota.

Messuosastolle saapuneita vierailijoita vaikutti innovatiivinen suunnittelu ja mahdollisuus tutustua ja verkostoitua visuaalisesti jännittävässä ympäristössä. Myyntitiimi pystyi käyttämään messuosastoa liidien generointiin ja Airbusin innovatiivisten tuotteiden ja palvelujen esittelemiseen.
Messuosasto keräsi paljon huomiota ja kehuja vierailijoilta, näin erottuen edukseen asiakkaan kilpailijoista. Myyntitiimi pystyi generoimaan liidejä ja esittelemään Airbusin innovaatioita. LIWLIG ja Airbus työskentelivät yhdessä rikkoakseen messuosaston suunnittelun rajoja, luoden jotain todella ainutlaatuista ja vaikuttavaa.


Projektitiimi: Projektijohto: Hannu Huttunen Suunnittelu: Petri Rantonen Vastaava tuottaja: Salla Pakaslahti Tuottaja: Noora Mahlamäki Tuotantokoordinaattori: Mikko Suomi
CONTACT US
HANNU HUTTUNEN
hannu.huttunen@liwlig.fi